wie is online

We hebben 23 gasten en geen leden online

Login/Registreren

Polls

Welk type lezing wil je liefst bijwonen

Reisverslagen - 7.4%
Aquariumplanten - 22.2%
Gezelschapsvissen - 37%
Cichliden - 29.6%
Vijver - 3.7%

Aantal stemmen: 27
De stemmen voor deze enquête is afgelopen on: juni 30, 2023

Het einde van de Kweekcentrale

Afdrukken E-mail

In 2019 is deze beurs voor de laatste keer doorgegaan. Nadien mochten we die niet meer in de gang voor ons lokaal organiseren.

In 2020 hadden we een andere zaal gereserveerd, maar door covid is de ruilbeurs dat jaar niet doorgegaan.

In 2021 en 2022 zijn er nog pogingen gedaan om de beurs terug te organiseren en waren er ook affiches in omloop. Maar voor verschillende redenen zijn die beurzen niet meer kunnen doorgaan. Er was in 2021 nog de vraag of een ruilbeurs wegens eventuele verscherpte covid maatregelen wel zou kunnen doorgaan. Covid zorgde er ook voor dat verschillende standhouders afhaakten en zelf beschikten we ondertussen ook over te weinig vrijwilligers om de beurs op een andere locatie dan in de gang voor ons lokaal doorgang te laten vinden.

Uiteindelijk is er dan besloten om met de ruilbeurs te stoppen.